Owner Of This Blog

Owner Of This Blog
Nama ku Louisa Kacha aku cucu kepada steward dan anak kepada abau umur ku 16 tahun ini adalah kesah aku , teman lelaky ku dan keluarga ku

Sunday 19 June 2011

Aku dan Si Dia

Hari ini tiada pergaduhan kami berdua ... ok jark , happy , tak kecewa mcm2 larh ...
 esok sekolah ... jumpa an si dia ... tak sabar nak jumpa an si dia ...
 sebab saya rindu setengah maty sama si dia ... kami lamak dha tak keluar pegi paxen ...
 hbngan kami dha masok 6 bulan ... tak pa lamak lagi 7 bulan then 8 bulan then 9 sebulan ...
 aku arap hbgan aku dan si dia kekal sampai kami kawen sampai maty ... :D
 aku tak mahu lepaskan si dia sebab aku nak kawen dgn si dia  ... dia ialah satu-satu yg ku  mahu selama ini ...
 aku tak mahu kehilangan nyr ... aku mahu si dia sentiasa ada disisi ku ... sampai disini saja ... :) bye2 ...
 ILOVEYOU Alexander Jay Merom  nak kawen sama si dia !

No comments:

Post a Comment