Owner Of This Blog

Owner Of This Blog
Nama ku Louisa Kacha aku cucu kepada steward dan anak kepada abau umur ku 16 tahun ini adalah kesah aku , teman lelaky ku dan keluarga ku

Monday 20 June 2011

Aku , Dia , Keluarga ku

Hari ini one family bad mood ... :'(
Mom merajok sama papa ku ...
sik tao paal ...
kakak rose sik ada mood gara2 mom embak kakak jocelyn pegi keluar ... kakak rose cemburu kerana mom bawa kakak jocelyn ...
dan aku pulak merajok dgn seseorang kerana memuji perempuan laen ...
cemburu dikatakan ...
dia tak pernah pahamkan perasaan ku bila dia buat bagitu ...
tak pernah nak dengar cakap saya ...
adakarh aku ini bukan teman wanitamu sampai kau tak mendengar cakap saya ...
hmph ! tak pa .. ada sesuatu ary nanti saya akan terus terang bagai mana perasaan ku dbuat nyr ...
ada masa ku akan buktikan yang aku sayang si dia ...
buat masa ni ... aku taknak terus terang ... aku mahu dia fokcuz kan pelajaran nyr ...
aku harap dia akan phm perasaan aku ...
sampai disini ... thank you ...





 Writer ,

 seperti biasa Amu Lulu ...

No comments:

Post a Comment