Owner Of This Blog

Owner Of This Blog
Nama ku Louisa Kacha aku cucu kepada steward dan anak kepada abau umur ku 16 tahun ini adalah kesah aku , teman lelaky ku dan keluarga ku

Sunday 19 June 2011

                                                     INI ADALAH KAWAN BAIK KU 
                                                     Nama nyr Carolyne anak nuning 
                                                     Umur nyr sama dgn aku 
                                                     dia juga seperti aku .. seorang yg sngat nakal ...
kami berkawan dari tahun 4 hingga sekarang ... kami berdua dulu selalu kena hukum cikgu cina ... kerana tidak siapkan kerja sekolah ... dulu kami suka makan bersama .. makanan sam .. bila ada 2syen ... kami makan mee maggi yg amat famous dsekolah rendah dulu ... dia seorang yang baik .. tak lupak kawan lamak ... bila saya ada masalah selalu memujok ku ... dia sentiasa menemani kku bila ku sdeh , gembira ... saya suka buli dia ... kerana dia seorang yg senank dbuli ... :D jgn marah carol ... saya suka berkawan dgn dia kerana dia seorang yg lucu , cantek , melatah .. paham perasaan ... walaupun kami ada kawan sekarang ... tpi, kami tak lupakan kenangan kami dulu ... :) samapi disini saja .. aku sayang kawan ku ...








writer ,




Amu Lulu

No comments:

Post a Comment