Owner Of This Blog

Owner Of This Blog
Nama ku Louisa Kacha aku cucu kepada steward dan anak kepada abau umur ku 16 tahun ini adalah kesah aku , teman lelaky ku dan keluarga ku

Sunday 19 June 2011



                                               INI ADALAH TEMAN LELAKY KU ..
                                          Nama nyr Alexander Jay 
                                          Umo nyr 15 
                                          Dia seorang yg amat lucu 
                                          Kami dua kadang2 seperti kucing dan anjing ... bila dha pukul 6 atau 7 malam .. mula larh kami jadi kucing dan anjing ... walaupun kami seperti kucing dan anjing ... kami tak terpikir mahu putus ... tp, ada larh dia bawa ptus ... saya tak nak .. sebab saya sayang sangat dgn dia ... :) walaupun dia selalu marahi saya ... saya tak kesah pun ... itu perkara beysa ...beysa larh dlm percintaan msty ada pergaduhan ... dulu kami berkawan .. sekarang bercinta ... hari ini amat gembira bila melihat dia ketawak ...
 :D ... bagi ku dia seorang yg amat baik .. seorang yg setia ... seorang yg peryayang ... tpi,bila dha merajok ... hmph ! susah nak dipujok ... kadang2 saya suka buat dia merajok ... dia tak tahu ... bukan apa sya suka buat dia merajok ... dia nampak comel , hensem ...bangga larh saya dpt seorang seperti dia... sampai sini saja ... :)
 Amu Lulu LOve Alexander Jay ....
  



 writer by ,

 Amu Lulu ...

No comments:

Post a Comment